2017. október 29., vasárnap

Fikázós

Elgondolkodtató és fikázós írás!

Végre egy újabb kerékpáros beszámoló!
2014.-ben írtam ezt!
Erre az oldalra is áthozom, nekem nagyon tetszik.
Olyan a személyiségem, hogy a rosszban a rosszat látom és erőltetni kell magamat, hogy a jót meglássam benne.
A jóban is meglátom a rosszat és nem értem, hogy a jóban miért kell bent hagyni azt a kis rosszat.
Nekem az 5 perc 5 x 60 másodpercet jelent és nem negyed órát.
A megpróbálom nekem azt jelenti, hogy elgondolkodom a megoldáson és mindent elkövetek annak érdekében, hogy meg tudjam csinálni.
A nem tudom megcsinálni azt jelenti, hogy szellemi és fizikai képességemet meghaladja a probléma megoldása.
Ezek tudtával biztosan jobban fogod élvezni a kis túrabeszámolómat.
A táj amin átviszlek nagyon szép!
Tatabánya-Csákberény-Csókakő-Tatabánya a Vértesen keresztül.




Már megszokhattátok, ez is egy hosszú írás.

Teljes beszámoló itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Brooks Flyer Carved nyereg teszt

  Elnézésedet kérem, technikai gondok miatt a blog megszűnik. A bejegyzés itt elérhető