2017. október 21., szombat

Télen a Kéken

2015. januárban bejárt utam!
Pár nap alatt télből a tavaszba, majd ismét a télbe.
Eső, köd, napsütés.
Havas, jeges, fagyott út és nagyon vizes ösvény a bakancsom alatt.
Cinkék nyitnikék éneke, fagyos szél süvítése.
Mit mondjak még kedvcsinálónak?
Életem egyik legszebb többnapos túrája!
Első nap: Mátraháza-Recsk-Sirok

Hosszú olvasnivaló! Itt találod!


 Mátraházától túrázom most téli körülmények között a Bükk felé.

Ujjongok a Bükk lábához érve és ujjongok végig a Bükkön át.


Egyedül vagyok, nincs kivel megbeszélni a látottakat.

Most megosztom veletek és újra átélem.

Kis adalék az én KÉK túráimhoz.
Az Országos KÉK Körről talán már minden magyar hallott!
Nagy álmom, hogy egyszer végre sikerül bejárnom.
2001. november elsején kezdtem a pecsételéseket a füzetecskébe, de még sok üres hely van.
Nyár kivételével minden évszakban teljesítettem kisebb-nagyobb távot. A közeli útvonalak természetesen hamar be lettek járva, de a távolabbiak még mindig váratnak magukra. A távolabbi szakaszok bejárásánál lehet úgy számolni, szinte egy nap csak oda az utazás és egy nap vissza.

A több napos utak leszervezése nem is olyan egyszerű. Télről van szó, a szállások nagy része nem üzemel. Sokszor választ sem kapok a leveleimre.
Van telefon is, tudom. Ennél a mátrai, bükki utamnál 15, 20 szállással próbáltam egyeztetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Brooks Flyer Carved nyereg teszt

  Elnézésedet kérem, technikai gondok miatt a blog megszűnik. A bejegyzés itt elérhető